onsdag 20 februari 2008

Snip snap...nu var sagan slut

Nu har vi varit tillbaka i Sverige i ungefär en månad och den värsta chocken över att befinna sig på (för oss) rätt sida av jordklotet börjar lägga sig :-). Om jag inte missminner mig helt så var det med de orden (eller omvänt så klart) bloggen öppnades för ett halvår sedan. Jag får väl sluta precis som jag började, så att cirkeln blir sluten. Nu gör vi ju inte skäl för namnet "ulrika & aleks i seoul" längre så det är väl hög tid att tacka för oss.

Jag måste erkänna att det känns lite vemodigt att säga hej då till bloggen. Jag och bloggen har ju varit goda vänner ett tag nu. Det har varit väldigt skoj och bra terapi att försöka sätta ord på alla knäppa, ibland jobbiga och alla alldeles fantastiska grejer vi har fått uppleva i Korea och dess grannländer :-). Tack vare bloggen kan Korea finnas kvar som ett färskt minne i våra sinnen och hjärtan. Jag har haft fantastiskt skoj. Tack så hemskt mycket alla ni som besökt sidan och följt oss på resan.
Kanske ses vi på/i en annan blogg någon annan stans? Jag är ju allt bra sugen på att starta en ny :-), "Ulrika i Malmö", men Malmö slår nog inte lika högt som en asiatisk mångmiljonstad.

Så se till att ta hand om er! Kramar från oss till Er!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för bloggen, va grymt å få följa er vistelse i utomlands ! Men nu hoppas ja att ni håller er hemma ett tag så ni inte tappas bort ;)

Anonym sa...

Snyft! Ser fram emot ev ny blogg. :)

Kramis malin ö

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de Plasma, I hope you enjoy. The address is http://tv-de-plasma.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

Tack for intiresny Blog