tisdag 15 januari 2008

Big news

Nu kan jag inte hålla mig längre. BabySlivka har kommit till världen i form av en väldans söt flicka. Nu antar jag att de har hunnit sprida nyheten själva. Ska bli så kul att träffa er, längtar.

Andra stora nyheter är att lillebror med tjej har gått och skaffat hund. Det var ju inget jag hade anat, inte visste jag att lillebror är en hundmänniska, men kul är det! På torsdag ska jag få träffa honom, Biffen. Han är tydligen en mops :-). Jag känner redan att jag kommer att gilla honom. Ni får höra av er om ni vill ha hem lite schysta små hundkläder och skor, i Korea är utbudet enormt :-).

På tal om hundkläder så kollade jag lite bäbiskläder till BabyS ovan för ett par veckor sedan, men efter ett tag insåg jag att det var hundkläder jag kollade på för det var ett hål för svansen. Men ni behöver inte oroa er för att få sådana :-).

Inga kommentarer: