fredag 21 december 2007

För bra för att vara sant

För 20 minuter sedan ringde Elle för att önska God jul, jag blev naturligtvis galet glad över att höra hennes röst i luren och att få prata med henne!

När jag kommer tillbaka till hotellet säger killen i receptionen "Mrs Filipov (som de tror jag heter) you have a package waiting for you". Ene och Markus har skickat paket! Tusen tusen tack, ni vet inte hur glada vi blir, jag är på gränsen till gråtfärdig. Nu sitter jag helt överlycklig uppe i lägenheten och dricker min green tea latte i väntan på Aleks. Jag har lovat att inte öppna förrän han är hemma. Snabba dig!

Vilka fantastiskt fina vänner man har, love you!

1 kommentar:

LouiseOberg sa...

ej jag e ocksa svensk i seoul, vore kul o prata! mvh sofie zofygirl@hotmail.com (via syrrans konto)