lördag 1 september 2007

Yousan digital market

Trötta och eländiga gav vi oss idag iväg till en elektronikmarknad, när vi kom på idén kände vi oss pigga efter att ha suttit och druckit kaffe på vårt favoritcafe. Jag har varit där så mycket så att jag redan har fått min första gratiskaffe (de kör samma stämpelsystem som hemma), helt klart en stammis.

Elektronikmarknaden var som allt annat enorm! Naturligtvis ett våningsplan för varje produkt. Ett plan med bärbara datorer, ett med bara mobiler, ett med tv. Ni fattar principen. Aleks var knappt kontaktbar bland all teknik :-)...fram tills att vi båda var fullständigt slut och höll på att rasa ihop.

Anledningen till att vi stack dit var för att kolla på bärbara datorer. Min laptop har börjat strula, ibland vill den inte starta alls och det är ju inte så kul när jag vill skriva på bloggen :-).
På tisdag sticker vi till Taiwan och där är det billigt, billigt med datorer så tanken var att vi skulle hinna kolla lite här innan vad som finns. Vi får se vad som händer....

Inga kommentarer: